Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 27635 • Коментари 1384  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Как да разбера колко време ще отнеме преместването на моя клиент?

   от 29-02-2024 12:27 Как да разбера колко време ще отнеме преместването на моя клиент? : Jabse.InK (6.1/10) 35
Като професионалисти по преместване, в даден момент всички сме разговаряли с клиенти, които имат нужда от оферта точно в този момент.
Първият път за мен беше двойка младоженци, които ни се обадиха да търсят преместване в чисто новия им дом. Колкото и предизвикателство да е организирането на преместване, най-трудната част беше, когато изпуснаха репликата: „Тръгваме на медения си месец рано утре сутрин, така че можете ли просто да ни кажете сега колко ще струва преместването? ”
Тогава нещата стават трудни, с вашия бизнес от едната страна и клиента от другата, чакащ да му дадете точна цена. Даването на конкретика по телефона не е лесно. За щастие, има начин да се изготви доста точна оферта. Всичко е свързано с задаването на правилните въпроси, както и с гарантирането, че клиентът разбира важността на своите отговори.
Ето какво трябва да направите.
Стъпка 1: Уточнете всяка стая в къщата
Първият въпрос, който препоръчвам, е: „Колко спални имате?“ Това ви дава доста постоянна представа за размера на мястото, което се премества. Но не забравяйте бързо да проследите това, като попитате клиента какви други стаи има и какво има вътре във всяка.
Тук е важно да се отбележат няколко неща:
Това са средни стойности, базирани на предишни действия. Тези средни стойности, от своя страна, клонят към средните обстоятелства. Никога точноста не може да се изчисли напълно.
Но ако всеки дом беше среден, оценките биха били много по-лесни за даването. В действителност трябва да разберем как домът на клиента може да се различава от средния, за да излезем с прогноза, която ще предостави очакваната услуга на договорената цена, след като преместването бъде извършено.
Стъпка 2: Разберете разстоянията си
Бързо се научих да гледам не само какво има клиентът, но и къде е в къщата и как ще трябва да го пренесем .
Носенето на тежък гардероб надолу по дълги стълби е едно, но спусканетосвалянето на скрин със средни размери по тясно, ъглово стълбище е по-трудно и отнема повече време. И разбира се, всичко останало трябва да слиза по същото тясно стълбище с ъгъл от деветдесет градуса.
„При равни други условия разтоварването на вещите на клиента може да отнеме до една трета по-малко време от товаренето им.“


Тесните врати и тесните коридори също могат да забавят нещата, може би не с цял час, но тези допълнителни минути се натрупват. Междувременно жилищните сгради често имат стълби, които са със сотри и обратни завои. Ако стълбището е широко, няма проблем! Но ако имате тясно пространство за работа, това означава повече време. Същото важи и да си на осмия етаж без асансьор. Това често ни се случва, когати и търсят за
пренасяне на пиано.
Ако можете да пренебрегнете алеята пред входа на клиента или да паркирате точно пред жилищната сграда, страхотно. Ако трябва да паркирате на улицата или ако пътят от вратата на жилищната сграда до камиона е дълъг, тогава можете спокойно да отделите тридесет минути дори и час повече за работа.
Стъпка 3: Сортирайте всичко
Направете преценка на тежките, обемисти и изискващи висока поддръжка артикули! (Ако вашият бизнес е вписан в услуга за преместване.)
Какво е „допълнително тежък предмет“? Говорим за отнемащи време елементи като:
Пиана (както рояли, така и по-големи пиана);
Сейфове за оръжие (включително легнали);
Горещи вани;
Билярдни маси;
Уреди за упражнения, като пейки за тежести, включително всякакви плочи, които трябва да бъдат премахнати.
Прилагат се вариации, но прилично правило е, че за много тежки предмети четирима хамали ще отделят 30-45 минути за всеки такъв предмет.
Стъпка 4: Разберете метеорологичните условия
Самото време обикновено не забавя особено нещата, но това, което утежнява, е да се уверите, че всичко се извършва безопасно.
Това означава да отделите време за разчистване и предпазване от снега и леда. Поддържане на подове, стълби, камиони и рампи сухи.Трудно е да се предвиди до каква степен времето ще повлияе на способността ни да свършим работата навреме.
Ето моят най-добър съвет: Давайте напред и кажете на клиента, че това е несигурна наука. С други думи, кажете им, че ще направите всичко възможно, за да запазите всичко сухо и безопасно за възможно най-кратко време, но въздействието ще варира.
Стъпка 5: Колко души има във вашия екип?
Може да изглежда разумно да се каже, че работа, която отнема двама души десет часа, може да отнеме пет часа на четирима души. И реалността не е толкова далеч .С други думи, повече мускули правят нещата експоненциално по-бързи.
Последни съвети:
Никога не се отказвайте напълно от даването на оферта. Задавайте правилните въпроси и обръщайте внимание на всеки детайл, преди да дадете своята оценка . По телефона получете възможно най-много информация за всички мебели, всички кутии и всички променливи, напомняйки на потенциалния си клиент, че точността на тяхната оценка зависи от точността на информацията им.


Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : Попътрн Вятър • 1 коментар • 108 прочитания • 87 уникални

таг : преместване хамали пренасяне пиано хамалибг евтини хамали




Попътрн Вятър
( 1 ) 23-03-2024 11:58 ч.
Тези тежки предмети като роял и пренасяне на пиано, трябва да се изработи от силни и непоклатими хамали. Които предлагат наистина умни и интелигентни хамалски услуги София
Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : дeвeдeceт и пeт      


© Jabse 2024 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •